W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Jak znaleźć odpowiednią salę na konferencję?
Przygotowanie konferencji to dość duże przedsięwzięcie organizacyjne. Najczęściej wiąże się z koniecznością załatwiania bardzo wielu istotnych spraw – począwszy od ustalenia dogodnych terminów, skończywszy na doborze gadżetów. Jedną z istotniejszych kwestii, o które należy zadbać już na początkowym etapie organizacji, jest znalezienie odpowiedniej sali konferencyjnej.
Sala na konferencję – jak znaleźć odpowiednią?
Każdy, kto kiedykolwiek organizował konferencję firmową, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jest to zadanie dość angażujące i wymagające nieco wysiłku. Jedną z podstawowych kwestii, jaką trzeba uwzględnić w swoich planach, jest dobór odpowiedniego miejsca na konferencję. Podczas doboru sali konferencyjnej warto zwrócić uwagę na szereg ważnych czynników. Jednym z nich jest rzecz jasna lokalizacja. Większość firm dąży do tego, aby sala konferencyjna była zlokalizowana jak najbliżej siedziby firmy. Ale nie jest to jedyny klucz, jakim powinniśmy kierować się podczas wyboru sal. Warto też zwrócić uwagę na to, skąd przyjeżdżają goście lub uczestnicy wydarzenia. Jeśli wiemy, że goście przylatują samolotem, warto poszukać odpowiedniego miejsca w pobliżu lotniska. Z kolei dla gości przyjeżdżających samochodami wygodniejsza będzie opcja z obiektem zlokalizowanym przy obwodnicy i z parkingiem.
Kolejna istotna kwestia to wielkość sali konferencyjnej dostosowana do ilości uczestników. Taka sala powinna być też odpowiednio przystosowana do obsługi wydarzeń tego rodzaju, a więc ważny jest odpowiedni system wentylacji, a także stosowne wyposażenie. Zwykle można liczyć na to, że zapewnione zostanie dogodne nagłośnienie, często również można skorzystać z dodatkowego osprzętu, np. rzutników czy mikrofonów. Dużym udogodnieniem jest również możliwość skorzystania z noclegów w obiekcie.
Bardzo ważna jest również kwestia obsługi wydarzenia. Już na etapie dokonywania wstępnej selekcji warto dowiedzieć się, czy dany obiekt zapewnia również profesjonalną obsługę, m.in. kelnerów czy baristów.
Ostatnią, chociaż nie mniej istotną kwestią, jest koszt za wynajęcie sali. W tym przypadku zawsze warto zwracać uwagę na to, co dany lokal jest w stanie zapewnić nam w określonej cenie. Na szczęście oferta sal konferencyjnych w większych miastach takich jak np. Wrocław jest dość urozmaicona. Co więcej, zawsze warto próbować negocjować ceny, aby dostosować koszt wynajęcia sali do posiadanego budżetu, nie rezygnując przy tym z oferowanych udogodnień.