W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Wi-Fi w hotelu? To już standard
Przyglądając się kryteriom wyszukiwania, jakich dokonują potencjalni klienci hoteli, nie sposób nie zauważyć, że wielu z nich zaznacza dostęp do Internetu. Wielu rezygnuje, jeśli okazuje się, że dostępu do Wi-Fi nie ma lub jest on płatny. Czy to oznacza, że możliwość korzystania z hotelowej sieci jest już standardem, o którym nie powinien zapominać żaden hotel?
Życie bez Wi-Fi jest niemożliwe
Nietrudno zauważyć, że nawet na wakacjach, czy wyjeździe służbowym, trudno jest oderwać się od komputera, czy smartfona, który ma dostęp do Internetu. Nic zatem dziwnego, że wiele osób szukając pokoju w hotelu, za główny wyznacznik stawia sobie dostęp do sieci. Dzięki Wi-Fi możliwe jest połączenie za światem – wysłanie zaległych maili, czy pokazanie znajomym na portalach społecznościowych miejsc, w których aktualnie się przebywa.
W ludziach wyrobił się nawyk ciągłego korzystania z sieci i jej zasobów, co oznacza, że brak dostępu do Internetu może zniechęcić potencjalnych klientów do wynajęcia pokoju w danym hotelu. Z tego faktu doskonale zdają sobie właściciele hoteli, którzy coraz chętniej udostępniają sieć swoim klientom. Takie udogodnienie jest idealne dla osób, które wyjeżdżając służbowo, muszą mieć ciągły kontakt z biurem i przełożonym.
Przyglądając się ofertom hoteli, nie sposób nie zauważyć, że już ⅔ europejskich obiektów pozwala swoim gościom bezpłatnie korzystać z Internetu. W Polsce zaś można zauważyć, że tylko 20% nie daje gościom dostępu do sieci lub jest on odpłatny. Jak zatem widać, Polska szybko dostosowała się do światowych wymogów, gdzie Wi-Fi w pokojach hotelowych jest standardem, którego może wymagać klient.